این پستو برا اون دسته از دوستانی گذاشتم که
انتقادی چیزی دارن
حالا این انتقاد میتونه در مورد وبم باشه یا خودم
امیدوارم اگه نقدی داشتین باعث رشد بیشتر بشه، چون هدفم ازین پستم همینه
خواننده های خاموش هم فعال بشن لطفا
اگه خواستین میتونین با اسم مستعار هم کامنت بدین.
پوزش میخوام
این پست موقتیه برا همین نظرات تایید نمیشن
مرسی از شما... :)
ممنون جوجه عقاب
بدرخشی همیشه
[ ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ] [ 12:5 ] [ ...... 𝓜 ] [ ]
